PERİ SOFRASI

PERİ SOFRASI

2 Mart 2009 Pazartesi

Kartopu

Bu minik topların tarifi Portakal Ağacı'na ait. Ben biraz hindistan cevizi ve şeker miktarını azalttım, dışını da çikolata rendesi ile kapladım. Özellikle benim gibi hindistan cevizinin tadını ve kokusunu çok sevenler için süper bir atıştırmalık. Benim misafirlerim de çok beğenmişlerdi bu tatlı şeyleri, hem sunumu hem lezzeti açısından denemenizi tavsiye ederim.

Malzemeler:
2,5 - 3 su bardağı hindistan cevizi
1 su bardağı süt tozu
1/2 su bardağı pudra şekeri
200 ml ( 1 kutu ) çiğ krema

Yapılışı:
Tüm malzemeyi karıştırıp yoğurun, küçük küçük toplar yapın. Şekil verirken elinize yapışabilir ama pes etmeyin:) Yaptığınız topların birazını hindistan cevizine, birazını rendelenmiş çikolataya bulayarak küçük kağıt kalıplara yerleştirin. Servis yapana kadar buzdolabında bekletin. Afiyetleee...

Hiç yorum yok: